Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Once Upon A World...

Ήταν μια φορά και έναν καιρό, ένα κόσμος μαγικός. Αυτός ο κόσμος ήταν γεμάτος από ανθρώπους, από νεράιδες και από ζώα που μιλάνε. Το αγαπημένο μου ζώο ήταν η κυρία Καμήλο, η καμηλοπάρδαλη που έμενα στο διπλανό μας σπίτι. Είχε πολύ πλάκα και της άρεσε να χορεύει, αν και δεν τα πηγαίνει καλά *μην της το πείτε, είναι μυστικό*. Όλοι είνια χαρούμενη σε αυτόν τον κόσμο και οι γονείς σου σε αφήνουν να κάνεις πολλά πράγματα χωρίς να φοβούντε, σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχει φόβος, γιατί είναι μαγικός.
Έζω και μια φύλακα νεράιδα την οποία την λένε Τρίνα, είναι πολύ γλυκιά. Με βοηθάει και μερικές φορές πετάμε μαζί και φτάνουμε στον ουρανό, πιάνουμε ένα αστέρι και το κάνουμε δώρο στην μαμά και στον μπαμπά και αυτή χαίρονται πολύ, που βγαίνει λίγο νερό από τα μάτια τους, αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα τι σημαίνει. Έχω και έναν φίλο! Τον κύριο Λούμπρο. Είναι σκύλος και παίζουμε πολύ μαζί. Τον αγαπάω και μ'αγαπάει. Μερικές φορές μοιραζόμαστε και τα μυστικά μας μεταξύ μας, βλέπετε ο κύριος Λούμπος είναι πολύ φλύαρος αλλά εγώ επειδή τον αγαπώ πολύ κάθομαι ακούω ο,τι λέει με ησυχία. Είχε πολλές περιπέτειες, όπως μια φορά που ένας πειρατής τον είχε πιάσει και αυτός τον νίκησε με ένα μπαλόνι! Τον θαυμάζω τον κύριο Λούμπρο! Θέλω να του μιάσω και να περάσω και εγώ τέτοιες περιπέτειες.
Απέναντι από το γλυκιένιο σπιτάκι μας -γιατί είναι φτιαγμένο από γλυκά, αλλά δεν παχαίνυον γιατί ο κόσμος είναι μαγικός- είναι και η φίλη μου η Λυδία που παίζουμε κάθε μέρα με τα παιχνιδάκια μας σητν μέση του δρόμου, αν και δεν υπάρχιε δρόμος, μιας και δεν έχουμε τα τουτουτς (αμάξια), ούτε αυτό ιντερνετ έχουμε, γι'αυτό άλλωστε όλοι είμαστε έξω και διασκεδάζουμε. Μα είναι τόσο ωραία! Η μαμά και ο μπαμπάς μου φέρνουν τζάμπα παιχνίδια, τα ανταλλάζουν με διάφορα πράγματα που δεν χρειάζονται! Του αγαπώ πολύ.
Ω, μα καλά! Ξέχασα να σας πω πως ονομάζεται αυτός ο κατπαληκτικός κόσμος! Ονομάζεται φαντασία και σας συστήνω να έρθετε μαζί μου να μείνετε! Δεν είναι δύσκολο να έρθετε, απλά πιστέψτε στα όνειρά σας και θα βρεθείτε εκεί κατευθείαν, θα γίνουμε και φίλοι και θα παίζουμε όλη μέρα! Εκεί τα όνειρά σας γίνονται πραγματικότητα.



~Η φαντασία μέσα από τα μάτια ενός μικρού παιδιού.

Σε έναν κρύο κόσμο γεννήθηκα, σε έναν κρύο κόσμο θα πεθάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου