Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Γκχ,Γκχ Καλησπέρα σας! 
Ήρθα να εγκαινιάσω το καινούριο μας blog, μαζί με την φίλη μου την Αλεξάνδρα -Λοβ γιου μπιτς-. Το blog όπως καταλάβατε έχει σχέση με Vampires, αλλά όχι οποιαδήποτε Vampires! Τα The Vampire Diaries. Την πιο φαντασιτκοτέλεια σειρά με Vampires και όχι σαν αυτές τις ξεφτίλες τα Twilight. 
Νομίζω, πως μετά από μία παράγραφο ήρθε η ώρα να συστηθώ. Με λένε Δέσποινα, είμαι 13 χρονών και μένω στην Αθήνα. Ελπίζω (και ελπίζουμε) πως με αυτό το blog θα προσπαθήσουμε να σας κάνουμε να νιώσετε σαν το blog σας. Σε όσους αρέσουν τα TVD ακόμα καλύτερα, γιατί οι περισσότερες αναρτήσεις θα είναι για το TVD. Αγαπάμε και στηρίζουμε The Vampire Diaries. Ας μιλήσω λίγο για το τελευταίο επεισόδιο, μιας και δεν έχω κάτι άλλο να πω. 

Why Elena? WHY? Γιατί το έκανες αυτό; ΓΙΑΤΙ; Τον Stefan; Μα τον Stefan; Πραγματικά, απορώ με το γούστο σου. O Damon σου άξιζε, σε αγαπάει. ΑΣΕ που σε είχε γνωρίσει και πρώτη *κρααααιιι* τώρα αγαπητή μου, μιας και έγινες vampirακι θα τα θυμηθείς όλα και θα είμαστε μια και δυο και τρεις χαρές έτσι; *οχο*. Όπως καταλαβάτε, είμαι και πολύ Delena Fan οπότε συγγνώμη Stelentors αλλά θα υποστηρίζω Delena for a life! Περιμένω με ανυπομονησία τον τέταρτο κύκλο για να δεις κύριε Stefan τι εστι Delena. 
Μπορώ να πω πως για πρώτη ανάρτηση καλά τα κατάφερα, σε λίγο ελπίζω να αναρτήσει για να γνωριστεί και η Αλεξάνδρα! Αντίο και καλό βαμπιροαπόγευμα πλάσματα της νύχτας! :P -Τι λέω μεσημέριπροςαπογευμάτικα *φειςπαλμ*- Τεσπα, Au revoir!!!

1 σχόλιο:

  1. Εγω ειμαι φαν των TVD μου αρεσουν πολυ αν και μεχρι τωρα εχω δει μεχρι το ογδοο επεισοδιο του πρωτου κυκλου αλλα σιγα -σιγα θα τα δω ολαα !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή